Spotify spellista. Fransk pop

franskpopNy profilbild och en helt okej fransk poplista – vilken födelsdag.

French pop. New+vintage.

2 Responses to “Spotify spellista. Fransk pop”


  1. 1 Rolle maj 8, 2009 kl. 10:54

    Ah, inte bara jag som upptäckt fransmännen. Här är min lista med franska ”låtar” jag gillar. Totalt oorganiserat. :)

  2. 2 Jennifer augusti 22, 2011 kl. 16:06

    Jag tycker detta var perfekt! Jag bor just nu i Nice för att studera franska, jag ska vara här i några månader men något jag har lagt märke till att det är betydligt mycket lättare att lära sig franska om man lyssnar på fransk musik och även radio faktiskt. tack så mkt! :)


Kommentera

Medier, musik, internet och kreativ marknadsföring

Follow Paulwaper
Follow me on Spotify

RSS Paulwaper miniblogg

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Tomas Backman skriver på Paulwaper

RSS Ordet ”marknadsföring” i bloggosfären

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog Stats

  • 41,904 hits

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

