Jonathan Ive – industridesign är varumärkesdesign

Som Porsche med sin 911’a så ändrar Apple bara långsamt på sina flaggskeppsprodukter. Powerbooken/macbooken har funnits i nio år med samma designbas. Vilket ur ett varumärkesperspektiv är fantastiskt – men hur kan Jonathan Ive låta så engagerad när han aldrig får freaka ur?

Lägg 6 minuter och lyssna på en otroligt engagerad Jonathan Ive, senior vice president of Industrial Design på Apple.

0 Responses to “Jonathan Ive – industridesign är varumärkesdesign”



  1. Kommentera

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s




Medier, musik, internet och kreativ marknadsföring

Follow Paulwaper
Follow me on Spotify

RSS Paulwaper miniblogg

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS I HÖGTALAREN NU -scrobbler från Spotify, lastfm och iTunes

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Tomas Backman skriver på Paulwaper

RSS Ordet ”marknadsföring” i bloggosfären

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS PR-land

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog Stats

  • 45,367 hits

%d bloggare gillar detta: