Nyfikenhet är den starkaste marknadsföringsingrediens du kan skaffa dig

Lokko säger det idag med Små mysterier väcker nyfikenhet i Svd. och J.J. Abrams förklarar det bättre på TED med The mystery box.
Lämna alltid ett frågetecken efter dig. Nyfikenhet är den största och starkaste marknadsföringsingrediensen som finns, fuck the rest.

4 Responses to “Nyfikenhet är den starkaste marknadsföringsingrediens du kan skaffa dig”


  1. 1 MYMiC juli 13, 2010 kl. 15:31

    Haha, lät svinbra. Får komma ihåg det där ^^;

  2. 2 paulwaper juli 13, 2010 kl. 16:39

    Det är rätt bra- man behöver aldrig mer berätta något fullt ut för någon om något.

  3. 3 Rasmus / Betalda Undersökningar mars 20, 2011 kl. 23:19

    Hur lämnar man ett ”bra” frågetecken efter sig ? Några förslag ?🙂

  4. 4 Anna maj 11, 2011 kl. 14:53

    Helt fantastiskt!
    Vilken kille🙂
    …… Jag måste se den en gång till…..


Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s




Medier, musik, internet och kreativ marknadsföring

Follow Paulwaper
Follow me on Spotify

RSS Paulwaper miniblogg

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS I HÖGTALAREN NU -scrobbler från Spotify, lastfm och iTunes

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Tomas Backman skriver på Paulwaper

RSS Ordet ”marknadsföring” i bloggosfären

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS PR-land

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog Stats

  • 45,372 hits

%d bloggare gillar detta: