Nyfikenhet är den starkaste marknadsföringsingrediens du kan skaffa dig

Lokko säger det idag med Små mysterier väcker nyfikenhet i Svd. och J.J. Abrams förklarar det bättre på TED med The mystery box.
Lämna alltid ett frågetecken efter dig. Nyfikenhet är den största och starkaste marknadsföringsingrediensen som finns, fuck the rest.

Annonser

4 Responses to “Nyfikenhet är den starkaste marknadsföringsingrediens du kan skaffa dig”


  1. 1 MYMiC juli 13, 2010 kl. 15:31

    Haha, lät svinbra. Får komma ihåg det där ^^;

  2. 2 paulwaper juli 13, 2010 kl. 16:39

    Det är rätt bra- man behöver aldrig mer berätta något fullt ut för någon om något.

  3. 3 Rasmus / Betalda Undersökningar mars 20, 2011 kl. 23:19

    Hur lämnar man ett ”bra” frågetecken efter sig ? Några förslag ? 🙂

  4. 4 Anna maj 11, 2011 kl. 14:53

    Helt fantastiskt!
    Vilken kille 🙂
    …… Jag måste se den en gång till…..


Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s




Medier, musik, internet och kreativ marknadsföring

Follow Paulwaper
Follow me on Spotify

RSS Paulwaper miniblogg

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS I HÖGTALAREN NU -scrobbler från Spotify, lastfm och iTunes

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Tomas Backman skriver på Paulwaper

RSS Ordet ”marknadsföring” i bloggosfären

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog Stats

  • 46,179 hits

%d bloggare gillar detta: